20070907

despertando


4 comentarios:

subal dijo...

Bon dia! Bon dia!

moai dijo...

Gràcies company!! Gràcies amic! Thank you man!

Em va trucar la Marta per dir-me lo de la sortida aquesta...però clar, impossible venir!

A veure si hi ha alguna altre oportunitat aviat!

Una abraçada!

moai dijo...

em té preocupat senyor ||...... em té preocupat...

que se n'ha fet de nosaltres?
encara ens separa un infern?

tinc ganes de veure't aviat i que em penetrin les teves idees i paraules, imbuirme de tu, si es que aquesta paraula existeix.

i és possible que això passi a madrid...?? ja veurem.

cmc dijo...

em té preocupat senyor lumbrel, em té preocupat i desorientat.
el fred inunda un paradís, i la calor neix al pit de la gebrada.

qui manté la temperatura?
qui resulta alliberat de tant dolor?
el dolor d'un fa feliç a l'altre.

però ara cal fer ganyotes. ara la boca fa esquerdes i els ulls es fan petits taps d'ampolla de plàtic d'aigua.

espero que tots els taps, els cargols, els cables i tot l'enllumenat ens eixopluguin en temps pitjors.

així serem feliços, en un paradís artificial erigit en nom de l'altre.

caliu lumbrel, caliu.