20070322

la pols calenta

i respiraré per les ranures del ventilador, i la pols calenta s'em tirarà a sobre, i la olor a chip romandrà a la pell. vomitaré sobre les meves cames que seràn de noia i m'excitaràn. estalviaré uns cèntims al supermercat per donar-li al pobre de la cantonada que em tocarà les cames. miraré a les persones a través d'un mirall i totes semblaràn envellir per moments, i engrandir. el mirall em marejarà i la pols calenta se'm ficarà dins, als pulmons.
hi ha una noia que mou estranyament la boca, com una vella. com si la baba li pesés i no sapigués què fer amb ella. la baba se li ha fet pols calenta. pel seu costat apareix un nen que du una corda amb el cap d'un altre nen lligat. el va rossegant per la calçada i somriu. vesteix de blau i porta una corbata de color lila. té un ull vermell.
diu: bon dia, senyor. em dic ian.
bon dia -li responc-
-té unes boniques cames de noia-.

No hay comentarios: